مراحل و روش های کسب درآمد از سایتهای کلیکی(ptc)

در این بخش به آموزش اقدامات لازم برای کسب درآمد های بالا در سایت های کلیکی میپردازیم. اساس کار سایت های کلیکی برای کسب درآمد های بالا داشتن زیرمجموعه است که دو نوع زیرمجموعه وجود داره، زیرمجموعه مستقیم(Direct Referral) و زیرمجموعه اجاره ای(Rented Referral). استحضار داشته باشید که شما به دو روش میتونید در این سایت ها کار کنید که روش اول بدون سرمایه گذاری است یعنی با پول کلیک های خودتون که در این روش یک مقدار مراحل کسب درآمدتون آهسته تر پیش میره,کافیست مراحل زیر را انجام دهید با سایت ptchelp.ir همراه باشید
روش اول:
 صبر و کلیک کردن آگهی ها :
شما باید صبر داشته باشید و تمامی آگهی هایی که هر روز به حسابتان میاید را کلیک کنید. به طور میانگین 10 الی 15 دقیقه در روز بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.
 Account Balance به Purchase Balanceانتقال پول از :
برای اجاره زیرمجموعه و آپگرید کردن اکانتتون باید پولتون در Purchase Balance باشد. برای این کار در صفحه اصلی حساب کاربریتون در سمت چپ صفحه به قسمت Add funds بروید و در قسمتMethod  گزینه  Account Balance را انتخاب کنید و در قسمت Amount پولی که در اکانت بالانس هست را دقیق وارد کنید و Send را بزنید تا انتقال انجام شود.
نکته : در هر زمان دیگری که نیاز شد پول شما در Purchase Balance باشد از همین طریق این انتقال را انجام دهید.
 اجاره کردن زیرمجموعه:
پس از یک ماه به نسبت نوع و تعداد آگهی هایی که کلیک کردید بین 1 الی 5 دلار کسب خواهید کرد و با آن پول میتوانید زیرمجموعه اجاره کنید.
 کلیک کردن آگهی ها و مدیریت زیرمجموعه ها:
اگر درآمد بیشتری میخواهید همچنان به کلیک کردن ادامه دهید. حتی اگر روزی وقت کلیک کردن تمام آگهی ها را نداشتید آگهی های استاندارد را کلیک کنید که ارزش بالایی نسبت به آگهی های دیگر دارند.
نکته : دقت داشته باشید که برای کسب درآمد از زیرمجموعه های خود باید روزی حداقل 4 آگهی کلیک کنید تا روز بعد سود کلیک های زیرمجموعه های خود را دریافت کنید.
 آپگرید کردن اکانت:
با آپگرید کردن اکانتتون امکانات و ویژگی های آن بهتر میشود و درآمدتون نیز بیشتر میشود که تمام اینها در صفحه اصلی حساب کاربری قسمت Upgrade Account قابل مشاهده است. همچنین نوع، قیمت و مدت زمان هر آپگرید نیز در همان قسمت مشخص است.
 ادامه دادن به خرید زیرمجموعه:
با سود حاصل اقدام به تمدید زیرمجموعه های فعال و در مرحله بعد زیرمجموعه جدید اجاره کنید
نکته : هر نوع عضویت در سایت های کلیکی محدودیت خرید و داشتن زیرمجموعه دارند که در قسمت Upgrade Account میتوانید جزئیات را مشاهده کنید. به طور مثال در سایت فمیلی کلیکس در عضویت عادی(Baby) بیشتر از 100 زیرمجموعه اجاره ای نمیتوانید اجاره کنید یعنی برای اجاره بیشتر باید اکانت خود را آپگرید کنید.
روش دوم :
سرمایه گذاری در سایت:

منظور از کلمه سرمایه گذاری گذلشتن پول های کلان در سایت نیست! شما میتوانید با توجه به حداقل مبلغ واریز در هر سایت کلیکی میتوانید سرمایه گذاری کنید برای مثال حداقل مبلغ سرمایه گذاری در سایت فمیلی کلیکس 5 دلار است. اما این مبلغ در سایت های دیگر متفاوت است که معمولا بین 1 تا 5 دلار است.
  Account Balance به Purchase Balanceانتقال پول از:
برای اجاره زیرمجموعه و آپگرید کردن اکانتتون باید پولتون در Purchase Balance باشد. برای این کار در صفحه اصلی حساب کاربریتون در سمت چپ صفحه به قسمت Add funds بروید و در قسمتMethod  گزینه  Account Balanceرا انتخاب کنید و در در قسمت Amount پولی که در اکانت بالانس حسابتون هست را دقیق وارد کنید و  بزنید تا انتقال انجام شود.
نکته : همانطور که گفته شد در هر زمان دیگری که نیاز شد پول شما در Purchase Balance باشد از همین طریق این انتقال را انجام دهید.
 خرید زیرمجوعه اجاره ای:
با توجه به مبلغ سرمایه گذاریتون که در سایت واریز کردید اقدام به خرید زیرمجموعه کنید.
 مدیریت زیرمجموعه ها:
مهم ترین بخش این کار همین مدیریت کردن درست زیرمجموعه ها و تمدید زیرمجموعه های فعال به مدت زمان های طولانی تر است که شامل تخفیف نیز است اینطور که هرچه قدر مدت زمان طولانی تری آن ها را تمدید کنید تخفیف بیشتری میگیرید.
 آپگرید کردن اکانت:
همانطور که در بالا توضیح داده شد، با آپگرید کردن اکانتتون امکانات و ویژگی های آن بهتر میشود و درآمدتون نیز بیشتر میشود که تمام اینها در صفحه اصلی حساب کاربری قسمت Upgrade Account قابل مشاهده است. همچنین نوع، قیمت و مدت زمان هر آپگرید نیز در همان قسمت مشخص است.
 ادامه دادن به خرید زیرمجموعه:
با سود حاصل اقدام به تمدید زیرمجموعه های فعال و در مرحله بعد زیرمجموعه جدید اجاره کنید و همینطور این چرخه را ادامه دهید تا درآمدتان روز به روز بیشتر شود.
دقت داشته باشید که اگر مایل به تمدید زیرمجموعه های خود به مدت زمان طولانی تر هستید به پول بیشتری نیاز دارید که شاید بار دیگر نیاز به واریز پول به سایت بشود اما ارزشش را دارد چون هرچقدر مدت زمان طولانی تری آن ها را تمدید کنید تخفیف بیشتری میگیرید و سود زیادی بدست میاوریددر بالا درآمد حاصل از 100 زیرمجموعه اجاره ای در عضویت عادی که با کمترین میزان کلیک در روز (1) محاسبه شده است را در مدت زمان های مختلف مشاهده میکنید. البته این یک پیش بینی توسط سایت فمیلی کلیکس است که به طور میانگین و حدودی محاسبه شده است.
نکته : تمامی سایت های کلیکی که توسط ما معرفی شده در سیستم مانیتورینگ به ثبت قانونی رسیده و معتبر میباشند اما با این حال ما سرمایه گذاری با مبالغ بالا در این سایت ها را به شما توصیه نمیکنیم. به جای آن میتوان در چند مرحله در سایت برای تمدید زیرمجموعه های خود به مدت زمان های طولانی،  اجاره زیرمجموعه بیشتر و آپگرید اکانت خود پول واریز کرد.
نکته : دوستان دقت داشته باشید که چندین سایت معتبر کلیکی در اینترنت وجود دارد که تعدادی از آن ها را در همین سایت برای شما معرفی کردیم، در نتیجه شما میتوانید با مقداری وقت بیشتر گذاشتن در روز و کار کردن در چند سایت کلیکی مختلف درآمد خود را چند برابر کنید.
سخن آخر : هر دو روش برای شما سودآور است اما مسلما روش دوم شما را سریع تر به درآمد های بالا میرساند. در نهایت انتخاب با شماست اما طبق هر روشی که پیش میروید باید صبر داشته باشید و سعی کنید هر روز به سایت هایی که عضو هستید سر بزنید و آگهی های خود را کلیک کنید و اقدامات لازم را انجام دهید و طبق برنامه و با هدف پیش بروید و از همه مهم تر هر چه تعداد سایت هایی که عضو هستید بیشتر باشه قطعا درامد بیشتری خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.